diumenge, 4 d’octubre de 2015

Després de l'estiu

Comencem una nova etapa, amb nous esforços i aventures. Jo ja he començat la meua aventura amb un institut completament nou amb una dinàmica també totalment nova. Mai he escrit en un blog i és un poquet complicat ja que les tecnologies no són el meu punt fort, però espere adaptar-me i anar millorant cada dos setmanes.
  Estes dues setmanes hem conegut al professor i el funcionament de la classe. Ja hem començat a treballar i com no, m'ocorreix el de sempre, el valencià no és el meu idioma, sempre tinc moltes faltes i estic un poquet preocupada per que aquest curs anem a fer molts comentaris de texts. Recorde el primer dia de classe de valencià de l' any passat, vam fer una redacció i vaig tindre 30 faltes, clar que al terminar vaig a baixar a 9 faltes més o menys. 
Segurament aquest curs millore més per que anem a treballar amb un llibre de poesia anomenat "Les veus del temps". En castellà m'agrada la poesia, però la contemporàni, així que espere adaptar-me bé i quan acabe el curs poder entendre un poema sense problemes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada