diumenge, 4 d’octubre de 2015

Nou curs, nou repte.

Després d'estar dos mesos sense parlar valencià, estic prou oxidat. Al començar el curs, ens van presentar assignatura, al professor i el sistema de qualificació. I veig que el més difícil serà escriure en el blog
L'assignatura de valencià, sé que és la que més em va a costar, perquè no és la meua especialitat. Encara així intentaré esforçar-me per millorar.




Com no tenim llibre de text, utilitzem un llibre de lectura, ja que les seues primeres pàgines expliquen la literatura. Els primers poemes són de l'època de quan els àrabs vivien a Espanya. D'estos autors es coneixen molt poc, i el poc que coneixem es coneix dels seus poemes.

Els àrabs estigueren en la península molts anys, per la qual cosa ens trobem amb molts poetes arabigovalencians. En classe vam llegir el poema: el viatge de les mans d'Ibn Khafaja. Al principi no el vaig entendre, i després de llegir  diverses vegades vaig començar a entendre el missatge de l'autor. És un poema dels què m'agraden, dels que pots pensar, si els amants són dos hòmens, o un home i una dona. 

També parlaré sobre el decàleg que vam fer. Està activitat, em pareix bé que la ferem , perquè ens van donar la possibilitat de decidir, Ja que al fer les normes nosaltres, després no podrem queixar-nos. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada