dissabte, 3 d’octubre de 2015

EL VIATGE DE LES MANS

 TOTA LA NIT VAM PASSAR AMB EL VI ROIG DE MÀ A MÀ ( CITA DEL POEMA VERS 1)

Bon dia, sóc del 21A i del que m’agradaria parlar-vos és sobre un comentari que vam fer a classe. Vam començar llegint un poema denominat ''el viatge de les mans'' (Ibin Khafaja d’Alzira), anàrem subratllant les paraules que ens eren difícils o no enteníem i Ferran en va anar donant respostes a les paraules desconegudes. Quan ja ho enteníem tot aleshores el llegirem una altra vegada. Des d'aquell moment devíem fer les preguntes per grups fins que acabarà la classe després i teníem que acabar-ho a casa.


Em va agradar molt el debat que va sorgir  a classe quan vam fer la primera pregunta que era qui parla en el poema? Perquè cada un pensava una cosa, cada persona s’imaginava la seua història del poema, per exemple jo al principi pensava que eren un xic i una xica però després he arribat a la meua conclusió i era que eres dos xics. La veritat és que és un poema per a que cada un pense el que et parega  perquè el text està en jo líric. Fins vaig arribar a seguir parlant amb persones fora de classe sobre qui parlava en el poema. També vam veure les metàfores i els tipus que hi havien.
  

El poema no va ser difícil de treballar i  el resultat em va agradar perquè la classe va col·laborar tota junta per a comentar-lo i resoldre totes les preguntes. Tenia dubte sobre algunes paraules com tamarit, l’oreig, sabre desembeinat, rossec cremós.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada