diumenge, 4 d’octubre de 2015

NOU ANY, NOU CURS

Nou any, cares noves i molt que aprendre. 1ºBachillerato per a molts cosa nova i per a altres com jo un poc més conegut, enguany em toca repetir ja que l'any passat no em vaig esforçar prou. Portem ja unes quantes classes de valencià enguany, encara que açò és només el començament inclús queden moltes més i molts exàmens per davant. En les primeres classes com sempre es fa, Ferran, ens va donar un full amb els requisits necessaris per a aprovar l'assignatura i un full parlant del comportament que havíem de tindre els alumnes. També, va introduir un poc el curs dient els criteris d'avaluació, els llibres de lectura que calia llegir-se i com seria més o menys aquest any.
En la segona classe, ens van fer una prova inicial per a veure el nivell que tenim per a fer-se una idea el professor. En les següents classes desprès de fer la dita prova, la varem corregir a classe entre tots. Desprès de tots estos esdeveniments, Ferran, ens va repartir un full amb un poema el qual estem treballant. Encara que estic repetint, tinc molta il·lusió per aquest curs, ja que vull esforçar-me per a traure bones notes. Açò és només el començament i serà un curs molt llarg, però ho afrontarem amb ànim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada