diumenge, 4 d’octubre de 2015

NOUS REPTES

La tardor ja ha arribat i tot ha  tornat a la normalitat. Aquest any comence 1r de batxillerat i com tots els anys crec que valencià serà l’assignatura que més em costarà, però aquest any hi ha nous reptes.

Quan arribàrem Ferran ens va explicar com anava a funcionar l’assignatura de valencià, llegírem les normes i ens va dir que aquest any no portaríem llibre de text, que estudiaríem dels apunts de classe i dels llibres de lectura. Jo em vaig  espantar perquè si ja em costava l’assignatura amb llibre de text, no sabia que anava a passar sense ell. També ens comunicà que anàvem a utilitzar un blog i que cada dos setmanes havíem de  pujar un resum contant que hi havíem fet en la classe de valencià.

Aquestes dos primeres setmanes no han sigut molt intenses,  férem una prova inicial que ens va eixir bastant mal i llegírem i analitzàrem  dos poemes que eren bastant difícils d'entendre. El llibre de lectura que hem de llegir aquest trimestre s'anomena Les veus del temps,   és una antologia de textos de escriptors valencians.
 

Espere que aquest curs m’ajude a no fer tantes faltes d’ortografia i conèixer millor la literatura valenciana. També espere que els exàmens no siguen molt complexos i que aconseguisca acostumar-me a no portar llibre de text.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada