diumenge, 18 d’octubre de 2015

Poesia Medieval

Aquestes dues setmanes hem treballat tres poemes els cuals el tema principal era l'amor no correspost.
Un d'aquestos poemes va ser "Tinc un desfici,ai,inclement" de La Comtessa de Dia, vam expossar les nostres idees sobre aquest, i corregirem les huit activitats proposades pel profesor. Parlarem també del jo líric d'aquest poema, i després vam passar al següent, "Balada", aquest poema està escrit en dues llengües, l'occità i el valencià, però aquest  no vaig poder corregirlo perque estava malalt i em vaig quedar a casa. El meu company Jesús em va deixar les respostes corregides per a poder rectificarles. Per últim ens van demanar el Poema LXVIII d'Ausiàs March, aquest em va costar molt de comprendre ja que no sabia molt bé el significat d'algunes paraules, aquest no hem terminat de corregir-lo, supose que el corregirem el próxim dia a classe. L'últim dia Ferran ens va donar un foli on posava uns quants treballs per a fer per equips, ens vam dividir i vam elegir un tema per al treball. El nostre grup format per Jesus, Pablo, Patricia i jo te que fer-lo sobre els poetes arabigovalencians i els seus poemes, ja que tenim que fer tres comentaris sobre aquestos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada