dissabte, 17 d’octubre de 2015

Setmanes d'amor

Continuem progressant, amb la classe, i sobretot, amb els poemes.

En aquestes setmanes hem analitzat el poema "Tin un desfici, ai, inclement" en el qual m'ha sorprès la modernitat de la temàtica. En el poema parla una dona, una dona valenta i decidida, ella no solament estranya al seu amat en un to cast, també en la relació carnal. Hi ha un vers que el demostra molt bé:
 " Feliç seria en el meu llit
si jo li fos coixí plaent"

També em va sorprendre el canvi de receptor. En les dos primeres estrofes parla al públic, i en les dos últimes al cavaller.

Altre poema que vam llegir va ser "Balada" per Andreu Ferrer, aquest poema em va sorprendre al primer colp d'ull pel llenguatge. Ens vam tindre que servir de la traducció del llibre per que no estava en la nostra llengua, estava amb una barreja d'occità i català i era impossible l'entesa.

Aquest poema em va agradar, per que parla d'un tema dolorós, però que passa molt com és l'amor no correspost. El vers que més em va emocionar va ser:
"Ja que no soc vostre, de quí seré?"

Quan tenim mal d'amor ens sentim com "res". I aquest poema el representa molt bé.

És com que tu vius però no té importància, per que solament te miren i t'escolten els altres.

Aqui els deixe un linc amb la cançó
 "Heart like yours" que em pareix que representa aquest sentiment, escolten-la no té malbaratament.
https://youtu.be/OFYTGADyprU


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada