diumenge, 4 d’octubre de 2015

Tornem a la Rutina


        Fa dues setmanes, començàrem  aquest nou curs, i també, les classes de valencià. Els primers dies el professor va presentar l'assignatura: ens comentà les normes que havíem de seguir a classe, el funcionament de l'assignatura durant el curs, la programació, les lectures programades, etc. Treballar en el blog em pareix molt bé, perqué ens quitem pes de la motxilla i a més ja tinc alguna coseta de experiéncia de treballar en el blog.
Resultado de imagen de inicio del curso           Després de les classes de presentació, vam fer una prova inicial perquè el professor es queria evaluar dels nostres coneixements; que en el meu cas, després d'estar tot l'estiu sense fer res relacionat amb el valencià, em va eixir mal, encara que em vaig recordar de alguna cosa de l´any passat . A continuació d'aquesta prova, hem començat els continguts d'aquest trimestre llegint i comentant els poemes del llibre ''Les veus del temps'' començant pel poema ''El viatge de les mans''de Ibn Khafaja d'Alzira, un poeta arabigovalencià. Pareix un llibre molt interessant.
 
           Pense que ens espera un curs molt interessant i que anem a viure noves experiències i sensacions. Aquest any me´n vaig a esforcar molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada