dissabte, 31 d’octubre de 2015

Treball d’investigació

Aquesta quinzena hem terminat amb els poemes medievals per a les tertúlies i per a escriure al quadern de lectura, també hem de començar a terminar els treballs d’investigació que és el que més em preocupa.
L’últim poema que hem vist era el poema de “La balada de la garsa i l’esmerla” de Joan Roís de Corella que pertany al Segle d’Or. Aquest poema m’ha agradat prou especialment pel seu contingut o tema ja que des del meu parèixer és molt “habitual”, la situació d'una persona enamorada per altra que tan sols demana una mirada sincera com a resposta, que acabe amb el seu dolor i dubte. En el cas del poema es posa com a metàfora a una garsa i a una esmerla com diu el seu nom. Per altra banda, està el treball d’investigació a pesar que el meu grup és el sext em preocupa molt perquè el meu apartat és un fragment comentat de “L’Espill” de Jaume Roig i la dificultat que veig és que no tinc una estructura fixa per a guiar-me, aleshores hauré de fixar-me en els treballs dels meus companys i afegir o modificar el que veja convenient per al treball. Un altre problema amb que m’he trobat és que el professor probablement no tindrà temps per a corregir els treballs abans de l’exposició.


Per a concloure ja veurem com ixen els treballs i cal preparar-se ja de cara a l’examen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada