diumenge, 29 de novembre de 2015

Acabem el primer trimestre!

Aquest divendres varem fer, uns quants, el nostre últim control de l'avaluació, pense que els meues notes són merescudes, ja que ha sigut el curs en el qual més m'he esforçat, per superar les meves notes de cursos anteriors, ja siguen en treballs , exàmens, o simples tasques. Espere que tot l'anterior nomenat quede reflectit en les notes finals del trimestre, tant en l'assignatura de valencià com en totes les altres. Han estat uns mesos durs, però finalment, parle per mi, m'he acabat acostumant a cada canvi, a cada assignatura i a cada professor, però tot això es resumeix en treballar diàriament i estudiar moltissim, per això m'alegre tant que ja haga acabat una primera etapa de primer de batxiller i espere amb moltíssimes ganes el Nadal, i tot el que aquesta porta; regals, menjars, etc.

Respecte a aquesta assignatura, només puc dir que espere traure una bona nota que acompanye totes les altres, tots els meus companys ja saben les seves notes però jo per 'x' motius, no vaig poder assistir a classe i no les se, o siga que ja veurem si són una alegria o un disgust, però per tot el que vaig estudiar, espere que siguen una gran alegria.

El no tenir llibre en aquesta avaluació no se m'ha fet difícil, perquè hem tractat 'Les veus del temps' a classe, asique tota la informació l'hem tingut a la nostra disposició sempre que hem volgut, i els treballs de cada tema dels companys ajudaven a esquematitzar tot una mica més, encara que alguns el que feien era embolicar-ho tot un poc .. però en general han anat bé.

Espere el següent trimestre, vore com va, que continguts anem a aprendre i com de fàcils o difícils van a ser. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada