diumenge, 29 de novembre de 2015

Fi de la primera avaluació

Ja ha finalitzat la primera avaluació i és hora de fer balanç de tot el que s'ha treballat i dels resultats obtinguts.

Les notes, la millora dels resultats del treball, la actitud, etc. Tot es pot millorar amb més treball i amb més ganes, aquesta avaluació no han eixit les coses com jo volia ja que les notes han sigut males i es poden millorar molt més, perquè amb tot el temps que dispose per a treballar i estudiar, els resultats no són res satisfactoris.
Aquesta última setmana i l'anterior han sigut molt desesperants: controls tots els dies, treballs que presentar, coses que eixien malament... Però has de ficar bona cara. Tenim tres setmanes d'un poc de relax abans de les vacances de nadal per a reflexionar sobre tot i aprofitar per a avançar treball de la segona avaluació.

Després dels controls, a classe de valencià Ferran ens ha donat uns fulls de pronoms febles que treballarem en aquests dies, aunque els pronoms febles ja els vaig treballar l´any passat encara em semblen un poc difícils . Jo pense que la segona avaluació serà millor que la primera.
La constància és la clau de l'èxit, i per aixó aquesta avaluació vaig a començar a treballar, per a traure millor notes i tenir contents als meus pares.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada