diumenge, 10 de gener de 2016

ANY NOU, VIDA NOVA.


Aquesta és la segona entrada del blog que escric en el segon trimestre. La veritat que les vacances de Nadal m'han vingut molt bé, com a tots els meus companys tots necessitàvem descansar, ja que el primer trimestre ha sigut molt esgotador, hem hagut de fer molts deures, treballs i estudiar molt.

En aquest Nadal la veritat és que no he fet gran cosa, no he fet gens de deures, l'únic que he fet ha sigut: començar el llibre de valencià i el de literatura universal. També cal dir que a l'haver estat en Nadal, no hi havia pensat en posar-me a fer deures, ja que tenia moltes coses més de fer. Encara que la veritat podrien haver sigut més dies de vacances.

Però bé, ja que he començat m'ho he de prendre molt més de debò, en el primer trimestre tinc un 6 de mitjana, i aquest trimestre vaig a esforçar-me per treure més nota i al final de curs poder tindre una bona nota
L'any passat no feia res, i ara m'ha done compte que si m'haguera esforçat una mica més no haguera repetit.


El dijous tocava classe de valencià, però el professor no va vindre aleshores no vam fer res, però supose que demà dilluns seguirem amb els pronoms febles i tot allò que havíem de repassar un poc més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada