diumenge, 24 de gener de 2016

Diari?

Tornem al blog, sincerament no sé què escriure per a publicar com a nova entrada. L’última vegada com que  havia d'escriure al blog, vaig publicar una entrada sobre la literatura ja que no sabia què dir... Ferran també se n'adonà d’això i quan es vam trobar a classe no va tardar gens a comunicar-m’ho i em va aconsellar que si no sabia sobre quin tema escriure, que ho fera sobre mi mateixa, com si fos un diari.

Doncs bé, no sóc una d’eixes persones que tenen un diari o que escriuen com sé senten o  els passa a la seva vida, tot i que m’agrada, ja que no està gens mal, és bonic però no sé o millor dit, no sóc molt bona expressant-me per escrit. Mai sé què escriure, o bé, tinc tantes coses a dir o sobre les que vull parlar i compartir amb tot aquell que em llegeix que no sé per on començar a parlar.

Estic intentant-ho, perquè de veritat que m’encanta la feina de publicar entrades i ho faig amb molt de gust, fins i tot se m’oblida que és una feina. 
Espere haver-me expressat bé... ja he dit abans que no sóc molt bona :P

Continuaré escrivint i espere que cada vegada millor i més la manera d’expressar-me perquè d’acord amb la gramàtica, gràcies a aquests dos blogs que tinc, cada volta veig milloria i estic molt contenta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada