diumenge, 17 de gener de 2016

Itinerari de 2016.

Este és el primer blog que faig en 2016, ja que la setmana passada que també era lectiva no vam tindre classe de valencià
Hem començat este nou any com vàrem acabar el passat, amb els pronoms febles, però amb una variant: Els entenc millor! , i el meu m'ha costat, perquè al principi no m'assabentava de res, ni entenia per què es posava l'un o l'altre, però a poc a poc i gràcies al quadre que Ferran ens va facilitar, els entenc moltíssim millor. 
Després d'acabar, per fi, la fitxa dels pronoms ens vam posar amb l'adequació dels textos; açò em resulta més fàcil, ja que en castellà ho vam donar el trimestre passat, i tot em sona molt. Este trimestre el comence molt motivada perquè finalment comprenc els pronoms , que és el que sempre més m'ha costat en valencià.
A més el llibre de lectura de "Tirant lo Blanc", que en un principi era obligatori serà optatiu, cosa que m'afavorix perquè pensava llegir-m'ho igualment, i així puc optar a un punt més en la nota final trimestral, que mai ve malament. I com aquest llibre és optatiu, "les veus del temps" passa a ser obligatori, però este trimestre farem la prosa i no la poesia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada