dimecres, 27 de gener de 2016

PUBLICITAT

Actualment a classe estem veient l'adequació, que és la propietat que tenen els textos d'adaptar-se al context comunicatiu.

I jo, que en un futur pròxim, m'agadaria estudiar publicitat, vaig a haver  d'utilitzar continuament una adequació correcta per a aquesta carrera, i per a un futur treball.
 Utilitzaré l'àmbit d'ús publicitari, que té diferents graus de formalitat, segons el destinatari; i òbviament amb aquesta mena de textos la meua finalitat convèncer, i orientar l'opinió i la conducta.

Encara que aquestes classes han sigut un poc pesades, pel seu contingut, que vullgues o no, ja l'hem donat curs rere curs, jo estic molt animada, pensant, que estic aprenent alguna cosa que després serà molt important per a poder desenvolupar-me al meu treball desitjat.

És una part positiva que trau la meua ment per a ajudar a la resta del meu cos a esforçar-se, al menys, una mica més. És una manera de vore-ho, supose.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada