diumenge, 24 de gener de 2016

SETMANA DURA

Bona vesprada, esta entrada no es porta molt de temps amb l'altra però crec que en eixe temps han passat moltes coses importants. Esta setmana no tinc molt que comptar el dilluns corregim l'últim exercici de les fitxes de l'adequació i a partir del dilluns no he tornat a classe perquè he sigut operada i necessitava repòs ja que em marejava i em dolia.


 Esta setmana que no he anat, he preguntat als meus companys que s'ha anat fent durant els dies que no he anat a classe, em van dir que s'havien fet esquemes i una companya me'ls va portar a casa i els vaig poder copiar, eren sobre els factors de l'adequació i la variació lingüística, que és més teoria per a l'examen que tindrem

Espere poder incorporar-me a les classes el dimarts o el dimecres perquè no vull perdre tanta teoria perquè després això es notarà en els exàmens i no vull que influïsca a les meues notes, espere recuperar-me i poder incorporar-me com més prompte millor a les teues classes ja que este trimestre amb els pronoms personals volia intentar superar la nota del trimestre anterior i en la teua assignatura igual que en totes encara que en alguna em veig més costa dalt que en una altra.


 He començat a llegir-me la prosa de les veus del temps ja que encara no està posada la data però hi ha un examen de lectura sobre això. A més de les activitats d'exemple que donares en la fotocòpia, açò se'm dóna millor que el vers.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada