dilluns, 1 de febrer de 2016

A les ultimes classes...

Aquestes darreres classes, em estat fent molts esquemes per a separar tota la informació que tenim per a l'examen. Personalment no m'agrada molt eixe mètode, ja que jo sóc més de resums i de veure-ho tot explicat, perquè si no confonc els conceptes, les definicions, etc.

També em estat fent activitats, de taules, classificar i a més, eixes activitats si que m'han agradat, perquè ajuden a aclarar i a practicar tot allò que em donat, d'una manera clara, però sense necessitat de posar informació. 

Aqueste classes han sigut clares, però un poc alborotades ja que molts no feien res, i molestaven i al ser tants això és un embolic. També vàrem donar la dixi personal, cosa que em va parèixer fàcil però el noms estaven canviats a com jo els coneixia. Espere que continuem estudiant la base de coses que en un futur (l'any que ve, i el selectiu i a més) ens servisquen.              
                                                                                                                                                                           

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada