diumenge, 7 de febrer de 2016

COSES I MÉS COSES

Aquestes setmanes estic molt estressada per que hi ha molts exàmens, llibres i treballs. Demà és l'examen del llibre Tirant el blanc, sincerament no se si em vaig a presentar per que la setmana passada vaig haver de llegir-me dos llibres, un d'ells el Quixot i em va ocupar molt temps, he tingut un cap de setmana davant però com sempre deixe tot per al final i em passa açò, que no em dóna temps a acabar les coses. 

També tenim el dijous l'examen de l'adequació, els pronoms i perífrasis, m'ho he de preparar molt bé per a traure bona nota i no anar justa, esperem que isca bé.
En classe hem practicat bastant i com tot en la vida, coses em slían bé i unes altres malament, faré més exercicis per a practicar.
El temps passa volant i el que no corre vola.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada