divendres, 19 de febrer de 2016

DECEBUT

Va arribar el dia de l'examen, i sincerament encara que sembli que no m'ho havia preparat, havia estat força temps preparant els pronoms i estudiant els esquemes que havia fet el profe. Però m'adono que no ha estat suficient, que m'ho havia d'haver preparat més i millor, i que dels errors se segueix aprenent.


La meva decepció en realitat és per la nota, jo pensava que m'havia sortit millor i que el temps que havia dedicat per als pronoms i els esquemes poder-lo plagiar en l'examen ... però no va sortir com jo esperava i sortida de l'examen bastant decebut.

Després el dimarts quan va donar l'examen per veure els errors i corregir-los jo no pot estar per malaltia i no vaig poder adonar-me dels meus errors ... espero que tot vagi a millor i aquests errors que comeses poder veure'ls per no tornar a cometre'ls.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada