dimecres, 17 de febrer de 2016

Dels errors s'aprèn



         El dilluns em vaig quedar prou decebuda amb mi mateixa, ja que els resultats no em van eixir com esperava. Però bé, suposo que és alguna cosa que ens passa a tots en alguna situació de nostra vida al fer qualsevol cosa que pensaves que estava bé i, que no està mal, però cal millorar-ho. I d’això es tracta tot en la vida, i dels errors s’aprèn. Cal enganyar-se per saber que no has de tornar-ho a fer i a partir d’eixe punt, és qüestió de millorar. O almenys així és com penso jo.

         La raó per que em vaig sentir així el dilluns va ser per la nota a l’examen de valencià. Vaig estar practicant diverses hores, perquè més que estudiar, em vaig dedicar a practicar textos, a més dels pronoms. Però resulta que tot i que anava preparada els nervis em vam fallar, ja que vaig entrar i vaig eixir del control prou nerviosa i això és un gran defecte meu, perquè moltes vegades a causa dels nervis em bloqueja, tot i que intento evitar-ho. A més penso que em va faltar temps, perquè estava tan nerviosa en voler tindre temps per a tot que pot ser també va ser una de les meues errades.


Però em vaig esperar al dimarts per veure on hi havia fallat i comprendre-ho millor. Aleshores el dimarts, quan Ferran em va donar l’examen i ho va explicar tot molt bé i detalladament, vaig entendre els meus errors i els tinc molt en compter, perquè vull evitar repetir-los. En conclusió, he que deixar a banda els telegrames i començar a redactar, tot i tenint en compter que la qualitat va abans que la quantitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada