diumenge, 7 de febrer de 2016

Llibres

I de nou em trobe amb el paper en blanc al davant i sense saber escriure-hi encara que tinc moltes coses al cap de les quals podria parlar.
Doncs bé, aquestes setmanes he estat llegint dos llibres de cavalleries, Don Quixot i Tirant lo Blanc.

Don Quixot és el llibre obligatori de castellà i el qual se m’ha fet etern, perquè és un llibre molt extens, amb molt personatges, molts capítols i en castellà antic. A banda d’això, a mi, no m’agrada llegir, és cert que ara m’agrada més que abans però em continua costant ja que no hi estic gens acostumada a llegir tants en tan poc temps i amb tanta pressió.

Per l’altra part, Tirant lo Blanc és el llibre de valencià i tot i que no és obligatori me l'estic llegint. La veritat és que m’agrada molt, i ha sigut molt fàcil de llegir, la qual cosa m’ha sorprès a mi mateixa però m’ha agradat.

Ara em toca examinar-me d’aquest últim llibre nomenat, i sempre em poso molt nerviosa perquè temo de no acordar-me d’alguna cosa especifica o d’alguna cosa per l’estil a causa dels nervis, que per culpa del nerviosa que em poso moltes voltes puc fallar encara que me l'hagi llegit i estudiat un poc. Aquest és el meu temor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada