diumenge, 21 de febrer de 2016

No tot error ha de qualificar-se de neciesa.


En aquestes dues setmanes hi ha hagut uns quants problemes; la setmana passada vam tenir l'examen de l'adequació i hi ha un error molt important en el meu examen que m'ha marcat i m'ha fet pensar molt en la meva comprensió de les preguntes, ja que la primera pregunta era els factors de l'adequació que havia utilitzat la xica del text, jo ho vaig entendre malament i pensava que calia nomenar-ho tot, el pitjor de tot el que m'ho sabia però per no comprendre la pregunta la vaig contestar malament ( posant-ho tot i no adaptant-ho al text).

Per aquest tema porte una setmana una miqueta dolenta perquè podria haver arribat al 5 amb aquesta pregunta ben contestada, però com no sé perquè el meu cap no ho vaig comprendre, hauré d'esforçar-me més en l'examen de lectura, que ara mateix estem practicant amb textos de les veus del temps en el qual les preguntes ja més o menys sabem quals van a eixir en l'examen però no el text, Ferran ens fa un gran favor fent práctiques de l'examen i veient com podríem contestar a cadascuna d'elles.


Bé, en conclusió dir que sóc molt burra per no adonar-me de la pregunta i que això m'ha baixat la mitjana de valencià, però aconseguire pujar-la en l'examen ja que és la meva última opció per pujar la nota d'aquest examen. Esperava no haver suspès l'examen ja que pensava que m'ho sabia, però bé seguim  un somriure i sense rendir-nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada