diumenge, 21 de febrer de 2016

Pensant en veu alta.

Aquesta setmana ha sigut una setmana molt moguda i era assoles el principi, encara queda el pitjor.

Aquestes 2-3 setmenes anteriors, hem tingut molts exàmens, quasi tots els dies teníem o que entregar un treball o fer  algun examen,i jo sincerament no és que estiga esforçant-me molt, el que em fa parar una mica, deixar la ment en blanc i traslladar-me al lloc que més m'agrada i que mai he estat però m'agradaria estar, m'hi trasllade per reflexionar i veure que ha sigut de eixe xiquet que es preocupava per les seues obligacions i que ara tira la tovalla i sabent que està perdent un any de la seua vida no fa res.

El primer que em pare a pensar és, que hi ha setmanes que no tinguem quasi res, assoles algun exercici o fer alguna cosa lleugera però de sobte entrem en unes setmanes mortals que només tinguem exàmens i treballs i personalment ens lleva temps de gaudir de la vida, de disfrutar de les persones que tinguem al nostre costat que els llibres estan ahi sempre però arriba un moment que les persones se'n van i no tornen mai. Però tampoc hi ha que estudiar res, els extrems són mals, pense que la virtut està en el termine mitjà i cal planificar-se per estudiar i gaudir de la vida a la vegada perquè hi ha temps de fer-ho tot si saps compaginar-ho. És fàcil dir-ho però fer-ho requereix una força de voluntat molt gran i que jo no tinc per diversos motius i coses que en les personals m'han afectat, però açó no és excusa, simplement hi ha coses en la vida i més a la meua edat que et fan canviar per a bé o per a mal i en el meu cas en el tema d'estudis ha sigut per a pitjor, perquè si estudiar m'agradava poc, ara em veig abatut i necessite un ressorgir que el temps em donara perquè traslladat en aquell lloc me'n adone que estic pel mal camí, estic fent el que no deuria de fer, però ara mateix no tinc un "Pepito grillo" que m'ajude a trobar el bon camí sabent quin és. En últim lloc, per a mi els requisits fonamentals per a ser un bon estudiant és esforçar-se molt tindre la ment tranquil·la, treballar i estudiar; i si no tens cap d'aquests requisits cauràs com jo estic caiguen, no puc dir que canviaré, que m'esforçaré, que aprovaré, perquè avui no tinc forçes ni ganes, encara que ja se que és l'únic que he de fer.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada