diumenge, 7 de febrer de 2016

Quin mes a cavalleria!!!!

Esta és la tercera setmana seguida que escric al blog, i com totes les anteriors seguim la mateixa dinàmica a classe, fent exercicis pràctics pareguts als que eixiran en l'examen del dijous.
 A part d'açò, a ma casa m'estic llegint el llibre de Tirant lo Blanc, que estic acabant ja, i conforme he estat llegint-ho m'he anat acordant d'ell, ja que m'ho havia llegit , crec que va ser en tercer de l'ESO, i moltes de les coses em sonaven, encara que el llibre que m'havia llegit amb anterioritat era una adaptació molt més adaptada a este que ens estem llegint.
El llibre m'esta pareixent un poc cansat pel fet que acabem de llegir el Quixot, i en un mes hem llegit més cavalleria que en tota la nostra vida, per això es fa més pesat, encara que ni de lluny tant com el Quixot que eren quasi sis-centes pàgines.
 En classe Ferrán ens va ensenyar el llibre original del Tirant i eixe si t'apures era més llarg que el Quixot, quina sort que ens estem llegint l'adaptació!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada