dissabte, 27 de febrer de 2016

REFLEXIONANT UNA MICA ...

Aquesta setmana no toca pujar al blog però el pujo avui per que la setmana passada no vaig poder per que vaig estar dolenta.

Bé aquestes últimes setmanes he tingut molts exàmens i sincerament he estat molt atabalada, per no estudiaba quan tenia que haver estudiat després em s'amunteguen els exàmens, és una cosa que he de canviar, ja que si estudiés al dia obtindria millors resultats acadèmics.
Ens van donar la nota de valencià i sincerament va ser catastròfica, pensava que m'havia sortit millor, però no va ser així, crec que van aprovar 15 persones de 100 o alguna cosa així, moltes persones poden pensar que és la culpa del professor però jo no ho veig així , jo penso que és la nostra culpa ja que gairebé ningú portava els deures fets, i no ateníem. Bé ara toca aplicar-se en el següent examen de valencià que és el de "Les veus del temps", he de treure molt bona nota per poder aprovar l'avaluació.

D'altra banda Ferran comento que els blogs eren molt repetitius, jo sincerament no m'havia adonat però ara que em poso a mirar-lo sempre parlem del mateix i de la mateixa manera i sembla que ens copiem uns dels altres. Jo vaig a intentar canviar la meva manera d'escriure al bloc, no em centrare tant en les coses i parlaré d'altres coses més importants.
Bé amb aquesta entrada també he volgut reflexionar una mica sobre la meva actitud, en el primer trimestre anava molt millor i l'únic que he fet a sigut confiar i amb això l'únic que he aconseguit és poder suspendre l'assignatura, M'he centrat més en quan havien vacances, ponts o quan quedava per a falles i em tenia que haver centrat primer en el meu deure que és estudiar, però bé a la propera ja que se que he de fer, per que les vacances vénen segur, però si només penso en les vacances els suspensos també arribaran segur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada