diumenge, 21 de febrer de 2016

SETMANA VARIADA

Aquesta setmana ha sigut molt dura per a mi.

Amb un conflicte a classe que ara està mig solucionat va tindre un començament agredolç, i em fa pensar totalment igual que la meua companya Maria a la seua entrada d'aquesta setmana. Encara que tothom té llibertat per a fer el que vulga," la teua llibertat acaba on comença la meua".

La setama ha anat avançant plena d'exàmens molt importants, i jo, cada vegada estava més estresada; no hi havia manera de relaxar-me o, al menys, controlar l'ansietat. I per aquesta situació, en conseqüència la majoria dels controls m'han eixit molt mal. Encara que no tinc les notes encara, sé que  serán mediocres, i tot a causa de l'estrés.
La nota que sí que tinc és la de l'examen de valencià. Encara que estic aprovada, ha sigut molt decepcionant (per variar). Cada vegada estic més negativa en aquest aspecte.

I finalment la setmana va acabar amb una excursió (que ja feia falta) a la universitat!
Encara que ja tinc clara la carrera que vull fer, no està de més informar-se sobre altres, vore com funciona una universitat...

Vaig eixir molt contenta, tot va ser interesantíssim, i em vaig adonar d'una cos molt curiosa:
La majoria de la gent, com el 90% dels estudiants que venien a les mateixes xarrades que jo parlaven valencià en tot moment. Sé que és normal, ja que vivim a la Comunitat Valenciana, i és una llengua oficial, però mai havia vist a tanta gent que parlara el valencià de manera habitual. Em va parèixer curiós i positiu, la societat està canviant, i els joves estem enderrocant alguns tabús dictatorials imposats ja fa molt anys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada