diumenge, 21 de febrer de 2016

TOCA MIRAR AL FUTUR


Aquesta setmana hem anat a visitar la universitat, em va agradar molt les instal·lacions, jo vaig visitar la de magisteri, ja que en un futur espere poder estudiar magisteri infantil. Ens van donar una xarrada primer, de la qual van dir una cosa que no em va agradar molt, els idiomes, per a estudiar aqueixa carrera necessite el mitjà i sobretot tenir el títol d'engonals, cosa que està una mica crua per que són dos idiomes que no domine molt bé, solament el bàsic. Però el bé és que al llarg de la carrera pots traure't els títols. Després ens van deixar una mica de temps per a esmorzar, jo vaig aprofitar per a anar a veure a una amiga que estudia magisteri. Després ja per a acabar la visita ens va portar una estudiant a visitar tota la universitat per dins, alguns professors ens van deixar entrar per a veure com feien classe, la veritat que eren molt guapos.

Després del desastre d'examen que vam fer toca estar de gom a gom i seguir avant, que en res són falles i després no tindrem ganes de res.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada