diumenge, 21 de febrer de 2016

Una dura setmana


Aquesta ùltima setmana ha sigut molt llarga i dura perquè he tingut molts examens i a més m'han donat la nota del control de valencià, que ha sigut desastrosa, jo no sóc l'únic al que li ha eixit malament perquè de tot batxillerat només han aprovat 15 persones, perquè l'examen era bastant difícil, almenys a mi m'ho va semblar, ja que l'examen era sobre els pronoms febles, que quasi ningú els utilitza correctament, i sobre l'adequació, per tant jo crec que Ferran hauria fer una recuperació, almenys per a la gent que li interessa aprovar, perquè sinò segurament suspendrè l'avaluacTambé em donarem la nota de l'examen de "Tirant lo Blanc", el llibre voluntari d'aquest trimestre, que la veritat és que no sé perquè m'ho he llegit, perquè no em va a pujar res, ha sigut molt llarg i a vegades dificil de comprendre, i pense que aquesta és la pitjor forma de fomentar la lectura.


La pròxima setmana tenim l'examen de lectura obligatoria sobre "Les Veus del Temps" que haurem d'analitzar uns fragments sobre aquest llibre. Aquest examen val 2 punts en l' avaluaciò, que és molt comparant amb altes assignatures que només puja 1 punt, però tot i així segurament no aprovaré, per tant necessite que Ferran faça una recuperació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada