dilluns, 8 de febrer de 2016

Una setmana molt dura

Aquestes dues últimes setmanes han sigut molt intenses, he tingut molts deures, molts exàmens i molts treballs que entregar i aquesta setmana també va a ser molt dura, tenim dos examens de valencià, el de Tirant lo Blanc que ja quasi me l'he acabat i el de pronoms febles i l'adequació, aquest últim serà el que m'hauré de preparar millor perquè no és un examen fàcil.

La setmana passada em vaig acabar el llibre del Quixot i la veritat és que em va agradar però va ser molt llarg perquè dins de la història hi ha petites històries, que fan que siga encara més complicat de recordar-les i també és un poc pesat perquè hi havien molts personatges, la lletra era molt xicoteta i estava en castellà antic i en general a la gent no li ha agradat. A mi m'ha semblat un llibre curiós i divertit.

El dijous varem analitzar un text sobre el condony, al principi ningú sabia el que era, però quan el llegirem vam descobrir que el condony significava "membrillo" en castellà. També vam fer uns exercicis per a practicar per a l'examen.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada