dilluns, 8 de febrer de 2016

VOLTA ALS EXÀMENS

En les últimes classes ens hem dedicat a fer uns exercicis que va repartir el professor, on havíem de posar els factors de l'adequació, la impersonalitat, la modalització, la dixi textual, personal, temporal... 

Tot això ho hem fet perque aquest dijous 11 de febrer tenim l'examen de pronoms febles, dixi, impersonalitat ...
Vam fer un text anomenat el Codonyat, al qual vam dedicar dues classes perquè era molt important, ja no per la pràctica, sinó perque vam estar comentant la pèrdua del valencià avui en dia, que molt poca gent parla valencià o ja no això, sinó que, no ho entén.
El valencià a poc a poc és una llengua que s'està perdent, a vegades compres en algun lloc i parles valencià i no t'entén el caixer, com és el cas del text que vam veure.
També vam veure altres textos, un era de la definició  d'Espasmofilia i l'altre d'un diàleg. Aquests textos per a mi van ser més fàcils per que ho vaig entendre millor que els altres. Ara només queda repassar i estudiar per l'examen.

Fa poc ens vam haver de llegir El Quixot, la veritat que va ser una mica avorrit perque era massa llarg i estic molt aclaparada. També em vaig haber de llegir Romeu i Julieta que aquest em va agradar més, i després Tirant lo Blanc, que era un llibre optatiu però vaig decidir llegir-m'ho per tenir més nota.
Tirant lo Blanc m'ha agradat per l'obra d'amor que compte, però a l'haver de llegir-me tants llibres no m'he concentrat molt, avui he fet l'examen i la veritat 
que m'ha sortit bastant bé, espero treure bona nota.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada