dimecres, 23 de març de 2016

Falles


Llastisma que les falles han arribat al seu fi. Hem tingut dos dies de classe i ara vacances de Setmana Santa, però el que realment és divertit són les Falles.

Aquestes Falles han estat molt bé, però se m'han passat volant, m'ho he passat tan bé, m'agradaria repetir aquests cinc dies.

Trobe a faltar les mascletas, la gent admirant les boniques que són les falles, la música alta, els castells (que són tan bonics...), la festa, l'ambient que hi ha pel carrer, les ganes de festa que tenen tots. Jo no he pogut sortir tots els dies que realment volia, però els que vaig sortir van estar magnífics. Espero les Falles que vénen amb moltes ganes, com sempre. Diuen que la companyia fa molt i sincerament que raó tenen... Les Falles no haguessin estat el mateix sense una bona companyia.


Adéu Falles, fins a l'any que ve... T'esperem amb moltes ganes i ànsies com sempre, per veure com València s'omple de gent i alegria. Ara ve les vacances  de Setmana Santa, no pinten malament... Ja veurem, que tal van.                                                                                                                                                 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada