dimecres, 30 de març de 2016

Vacances llargues


Estem tenint moltes vacances i això ja comença a atabalar-me, les vacances de falles em semblen genials, una setmana una mica de festa, en la que estar amb els amics però la de pasqua em sembla molt llarga que potser ens serveix per avançar treballs i coses de classe que després amb l'aclaparament dels exàmens no aconseguires  fer-los o almenys amb tanta perfecció però també hi ha molt temps mort que no s'aconsegueix guanyar però no cal oblidar-se que també és temps per llegir relaxats.



Aquestes falles ho he passat genial, menjant xurros i fent alguna cosa però molt poc per a classe, les falles són una festa que necessita ser patrimoni de la humanitat, d'altra banda la pasqua té la seva part bona perquè tens pa crematmones però també té la seva part dolenta que ja saben els professors el temps que tens i et manen moltes coses perquè no et "avorreixis" durant elles.

Ara toca tornar a la rutina i començar ja que no vaig ser els primers dies(aquests tres dies que van haver-hi) perquè em vaig posar dolenta durant una setmana i en falles fins a em vaig haver d'anar a casa i ja ha començar forta i ha treure's el curs el mes net possible, l'últim sprint és el que cal donar ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada