dilluns, 25 d’abril de 2016

Desconnexió

Les dues ultimes setmanes han hagut exàmens, però han sigut més relaxades, ja que fa dues setmanes van haver vaga i la passada alguns dels meus companys s'han anat de viatge, aleshores les classes han sigut relaxades.

Ja sé que en tots els meus blogs em queixe, i va a paréixer que sóc una malhumorada, però tinc el problema que no sé de sobre que parlar al blog, aleshores faig reflexions sobre el funcionament de les classes. Per al pròxim vaig a intentar fer una reflexió positiva, espere que m'isca...

Aquest cap de setmana he anat a un concert de música de la banda de l'horta, a la Rambleta, va estar molt bé i es va passar el temps molt ràpid, segurament serà una experiència que torne a fer. Mentre gaudia de la música "jugava" a distingir cada instrument per separat i em va sorprendre que si et concentres els distingeixes ràpidament.

També m'he estat informant sobre classes de teatre i d'àrab, el teatre seria per a començar-hi l'any que bé, però l'àrab tinc intenció d'estudiar-hi en l'estiu, així aprofite i faig alguna cosa en l'estiu, perquè clar que m'agrada descansar però no m'agrada estar quasi tres mesos sense fer res i així aprenc la meva llengua paterna millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada