dilluns, 25 d’abril de 2016

Poc ens queda

En estes setmanes han sigut un poc de relax, ja que no teníem molts exàmens, per la qual cosa hem tingut més temps per a llegir els llibres que ens han manat, i preparar-nos la resta dels exàmens.


Estic molt contenta amb la nota que he tret en l'examen de valencià, ja que no em va donar temps per a acabar-ho i també em quede en blanc en un parell de preguntes, i això m'emprenya molt, perquè em pose més nerviosa pensant que me'l sabia i no ho demostre en l'examen.

Un altre examen que m'ha emprenyat molt ha sigut el de filosofia que no m'ha donat temps ha acabar-ho a temps i la nostra professora ficant-nos pressa, i els exàmens de filosofia no es poden fer en cinquanta minuts, i ella en els seus exàmens exigix molt a l'hora de corregir, i si no li poses una cosa et baixa molt la nota, encara que intentaré traure'm este tercer trimestre de filosofia perquè sinó serà mortal  la recuperació.

Este dijous tenim l'examen de lectura del llibre Maria Rosa, encara que el que jo no entenc és perquè unes persones tenen un llibre molt curt i altres ho tenen massa llarg, encara que jo siga dels que ho tenen llarg, em toca emprenyar-me i llegir-m'ho i així pujar més la nota d'esta assignatura perquè com és avaluació he  de traure un 6 en la mitjana aprove, però jo a part vaig a per nota perquè necessite que em donen la beca d'estudis, per a així poder pagar-me la universitat, que la d'odontologia no és molt barata que diguem.

En resum espere que este tercer i l'últim trimestre remunte i em traga tot el curs, que ja que no ho he fet en el moment que tocava, ara m'hauré de fotre i carregar amb el que he estat malament i rectificar abans de que siga massa tard.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada