diumenge, 24 d’abril de 2016

Setmana i vida musiquera.

Altra setmana al blog i aquesta vegada per parlar de la música. Però, ¿què és la música?

La música és un art que s’expressa mitjançant la combinació de sons, d’acord amb les lleis de la melodia, l’harmonia i el ritme. És un art, més que un art, més que una combinació de sons, la música per a molts i per a mi és una manera de viure, de disfrutar, de relaxar-me de motivar-me, de tot.

Vaig començar de molt xicotet gràcies al meu pare, el qual em va inculcar la música. Ell era i és músic i me la va transmetre amb la millor emoció i sensacions; ell sabia de segur que m'agradaria, però la meua vida de com vaig començar i varen passar els meus anys de músic, és una altra història.

I ací ens trobem a dia de hui, David Cayuela Penalva, estudiant al Conservatori Profesional de Música de Torrent, partícipe de la Unió Musical l'Horta de Sant Marcel·lí i disfrutant cada dia més de la música i orgullós de portar més de mitja vida amb ella, quasi 9 anys tocant i sentint.
I estes últimes setmanes han sigut mogudetes. Aquest matí hem realitzat un concert a La Rambleta que ha eixit molt bé; la gent ha disfrutat i després ens hem anat els músics a dinar i de reunió.
Aquest setmana continua la música: demà dilluns tinc al conservatori unes proves de nivell important, les quals espere que em vagen molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada