dijous, 28 d’abril de 2016

Tornada

Ja estic de nou a la meua terra, a València! Qui em diria que l'anava a trobar tant a faltar?

El viatge de fi de curs, no sé exactament com el podria definir... Ha sigut un viatge diferent, sorprenent, em pense que ha sigut tot el contrari del que jo em podria arribar a imaginar. El viatge no ha estat tant mal a la fi, he visitat el sud d'Alemanya    on es troba la Selva Negra, junt a petits pobles de l'entorn i una petita part de Suïssa, aquest últim país, el poquet que he vist semblava que estava en un conte de fades. 

Alemanya
Alemanya és un país molt diferent a Espanya, des del meu pensar, massa diria jo. Tot és completament diferent, l'horari, el menjar, el clima, la gent, la societat en si mateixa, la manera de viure, les cases... Una de les coses que menys m'ha agradat, fou el menjar. I tot el que s'ha dit, sense comptar el viatge de vint-i-dos hores en autobús per anar i altres vint-i-dos hores per tornar a casa. És cert, que el viatge de tornada vam avançar dos hores de viatge a Espanya ja que el parc d'atraccions on vam anar l'últim dia ens va fer estalviar-nos dos hores. 

La veritat és que ens va eixir molt bona setmana d'acord amb el clima i tenint en compte que estavem a Alemanya, això si, les nits no deixaven de ser fredes.

Suïssa
 Però l'últim dia, al parc d'atraccions, l'Europark, les temperatures van baixar molt de manera que feia molt de fred i a més es va posar a ploure i la pluja tan sols va cessar molt poc de temps, la resta de l’estància al parc es va passar amb pluja i molt de fred però això no ens va impedir pujar a la majoria de les atraccions a les que volien pujar encara que d’altres com les de aigua sí.



A la fi, ha estat un viatge sobretot diferent i m’ha sorprès molt, el que no sé ben cert és si ha sigut a bé o a mal. El que sí se segur és que m’ha sorprès i ha sigut molt especial sobretot per la companyia amb la qual estava. Conèixer món és una experiència única i molt bonica i que no tot lo món pot gaudir-la i és per això que hem d'aprofitar eixa experiència i eixa oportunitat encara més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada