diumenge, 24 d’abril de 2016

Una Setmana "Light"

Aquesta setmana hi ha poc del que parlar, ja que ha sigut una setmana per així dir-ho un poc "light", ja que alguns dels nostres companys se n'han anat de viatge de fi de curs una setmana a Alemanya i ací en l'institut no hem fet gran cosa. A mi personalment m'haguera agradat anar, perquè són coses que només ocorren una vegada en la vida, però quan vaig ser a presentar-me per a apuntar-me en la llista resulta que ja no havien places, per tant em va tocar quedar-me ací. La culpa és meua per no haver-me presentat abans, però la veritat és que no vaig poder, perquè mon pare al principi per les notes i tot no em deixava anar, fins que al final vaig poder convéncer-lo però ja era tard. 


En fi, ja no es pot fer res contra això i toca mirar en la setmana que ve. Ja que el dijous tenim examen de lectura del llibre de valencià (Maria Rosa) i encara no he començat a llegir-m'ho. Supose que esta nit llegiré un poc abans d'anar-me'n a dormir, espere que no se'm faça molt pesat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada