dimarts, 3 de maig de 2016

ENDEVINA

Després d'un viatge genial a la Selva Negra amb els companys de quart d'ESO, els de primer de Batxillerat, i amb uns professors exelents, on he gaudit el que he pogut i més; toca tornar a la realitat.

No m'explanaré relatant el viatge, supose que algun dels meus companys ja us ho ha contat, a més, quan vaig comentar a Ferran, el professor, que el meu blog d'aquesta quinzena tractaria d'aquest tema em va posar una cara bastant clara, vaig captar el missatge de: "No Paula, ja he llegit com ha anat el viatge trenta mil vegades, per favor tingues pietat."

Aleshores us parlaré dels meus poders d'endevina.

Fa un mes vaig publicar una entrada a la que explicava la meua preocupació sobre la falta de temps per a donar tot el temari; ja que teníem bastants dies de vaga, el viatge... ara també hi han alguns professors de baixa...

Doncs les meues prediccions eren certes, no tenim temps per a res, i posar-se al dia es un poquet complicat i treballós. Es veia vindre, no ho vaig a negar.
Però després de passar una setmana sense fer absolutament res, la meua ment (i cos també), ja estava de vacances; és fàcil acostumar-se a lo .

Es nota que tinc ganes d'acabar el curs?





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada