diumenge, 8 de maig de 2016

Compresió lectora?

Ja es nota la pressió del tercer trimestre, es començen a fer recuperacions i exàmens que pràcticament conclouran en aquest mes de maig.
 
 Hui m'agradaria expressar el meu descontent amb l'examen del llibre "Maria Rosa", l'examen ho vam fer fa dos setmanes ja, sabia que eren 2 punts molt importants així que vaig anar a comprar-m'ho, em va costar 16.30€!!, com per a no llegir-se'l, el llibre en general està bé, se'm va fer còmode llegir-ho ja que era un teatre, encara que el primer acte va ser prou avorrit. L'examen del llibre va ser per a demostrar que t'ho havies llegit, ja que eren preguntes per a saber que has entès del llibre, per desgràcia, no sóc de desenvolupar fulls i fulls de quelcom que es respon perfectament en 5 línies.
No se la manera d'avaluar el professor per que inclús no ha pogut donar-los, pel fet que no totes les classes ni havien fet l'examen. Però, tan mal he pogut fer-ho perquè se'm puntue 0.75 sobre 2 punts? i que damunt parega que no m'ho he llegit, perquè tinc la mateixa puntuació que algú que es va llegir un resum.

No se qué conclusió es pot arribar, esperaré que em donen la nota i així que em diguen que he pogut fer mal per a suspendre. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada