diumenge, 8 de maig de 2016

Comunió Crevillentina.

Tornem a escruire al blog i aquesta vegada des del cotxe tornant cap a València després d'un cap de setmana molt mogut.
El divendres finalitzaren les classes, anàrem a dinar, després a descansar, organitzàrem les maletes i la família posà direcció cap al poble, cap a Crevillent a Alacant. Dues hores de viatge! Quin patiment! Menys mal que amb la ràdio i la música es va passar tot més ràpid. Aquell no era un cap de setmana qualsevol no; aquell dissabte hi havia comunió de la cosina!
Aleshores arriba el dissabte de matí.
Tots preocupats pel seus cabells, per la vestimenta, per anar a la perruqueria a posar-se guapes i guapos i jo, mentrestant, què feia? Doncs dormir, clar que si, és un 'hobbie' econòmic i relaxant, no? Per fi em vaig alçar després de les cent voltes que em va cridar ma mare.
Desdejuni, televisió i a la dutxa amb música de fons per començar bé el dia.
Vaig eixir i vaig agafar la roba per vestir-me, em vaig posar la camisa recent estrenada, el pantalons, les sabates, la jaqueta també nova i ja estava llest per triomfar. La iaia sense parar de dir-me com de  bonic i  guapo que anava, com són les iaies, com ens cuiden!
Església, missa, moltísima gent, donar la pau, tirar confeti a la plaça i al restaurant a dinar!
Anàrem a un restaurant amb jardí i diferents salons,;el dinar boníssim, després hi va haver música, un mag i un castell unflable per als xiquets.
Tots acabàrem morts però va ser un dia molt especial i sensacional.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada