divendres, 6 de maig de 2016

Diferències. ALEMANIA VS JOANOT MARTORELL.

Com trobo a faltar la dolça brisa de la Selva Negra, i que el seu suau vent acaricie les meues vermelles galtes, com .. ups, toca obrir els ulls! 6 maig 2016, València, Comunitat Valenciana, Espanya.

Fa unes setmanes estava amb alguns dels meus companys, i amics, de batxiller i altres de quart de l'ESO, gaudint d'Alemanya, les seves precioses ciutats com Friburg, els seus increïbles paisatges naturals .. , de Suïssa, la seua xocolata, les seues grans cases... i en un obrir i tancar d'ulls em veig de tornada als pupitres de l'IES Joanot Martorell, quin canvi no? Doncs ja vos conteste jo; .

Tot i així el pensar que ja queda poc de classe (1 mes i poc), em calma, i tranquil·litza, el pensar a l'estiu, platja, piscina, no estudiar, ni tindre controls, m'alegra. Però mentre siguem aquí fem el possible per acabar tots bé el curs, seguir estudiant i esforçant-nos i donar-li canya a la Maria Rosa, a la coherència, als tipus de textos, les seves seqüències, les seves característiques, i a tot el que ens queda per veure.

Així és que, amb aquesta conclusió del meu article d'opinió sobre el que queda de curs, i sobre la diferència d'una setmana de vacances i la tornada a l'institut, finalitze dient que sort a tots amb la recta final d'aquest dur curs, i en no res estarem prenent la caloreta valenciana o també conegut com 'El caloret fallet' (encara que és una errada perquè la paraula calor és femenina), ai Rita, Rita...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada