dilluns, 23 de maig de 2016

Portafoli de M. Murillo

El meu pas pel curs no ha acabat, de fet em queda el mes més important. No sé què dir sobre el meu pas per 1er de batxillerat. Com a curs ha sigut assistir a classe, estudiar, fer exàmens, aprovar, suspendre, traure bones notes, queixar-me, alegrar-me, aprendre, criticar i acceptar decisions. Com a experiència puc dir que mai havia sentit tanta diferències entre alumnes, però no vull danyar esta entrada, ni ofendre a ningú. Apartant açò, ha sigut un curs especial perquè ha sigut l'any dels tecnòlegs, amb els nostres més i els nostres menys dir que no hem sigut el millor 21A és pecat. Mai s'ha vist ni es veurà un tecnològic amb tanta qualitat i no necessitem que ningú ens ho diga. Ho sabem. Tenim a Jesús (el funcionari, la veu de comentarista, un home que no necessita presentació i un germà<2), Cayuela àlies 'arkano' (l'home de les relacions públiques, esteeee) , també a Jorgito àlies 'pequeño Pitágoras' (la ment revolucionària del segle XXI) , al SENYOR Javier Monleón (diuen que dedica més temps a la seua imatge que als seus estudis) , la senyoreta Gómez Mansilla àlies 'la patri, la potri, la xicona, l'única, ja veuràs el karma, el divendres es perdona tot...' (la nostra essència) , Carlos àlies 'Carlos Cooper' (El youtuber del tecnològic) Carlos puja vídeo!! , Raúl àlies 'súper Micó' (pareix que està dormit però només està en mode avió) , a més tenim a Falla (en classe de FyQ sempre hi ha clarions gràcies a ell) , Pablo (si li dónes la mà no t'agafa el braç però et compte un acudit no molt bo) , Estefan àlies 'súper Estefan' (l'home del 9,7) , Luis (un home que no cap per la porta i té la millor mitja) i finalment un senyor que no passa desapercebut, un altre youtuber, mag, raper, poeta, bohemi, polític, calculadora humana, un home que les té boges a totes, el senyor Francisco Corraliza àlies 'PANEKE' Açò no és un curs ni una classe més, és el tecnològic que més guerra ha donat. Cada vegada que eixia enfadat d'una classe estes persones aconseguien que en 55 minuts m'oblidara dels problemes. Sou enormes.
Menció especial a Pedro Martínez (ta te ti) que té els drets d'autor de la majoria dels 'àlies' la resta és obra de José Antonio Bonillo (12+1) 
El normal en esta entrada és que parle més del meu pas pel curs, que valore les assignatures o que parle del que he apres però no ho és el que vull que hi haja en l'entrada, vull que els tecnòlegs entren i riguen, o que em diguen pel grup de whatsapp que m'hauria d'haver enrotllat més perquè són dos punts de la nota i eixa, en resum, és l'essència de la meua experiència. I clar que he aprés coses noves, i clar que hi ha assignatures de les que pode fer entrades completes però si ho faig no reflectiria el que realment ha sigut el 21A per a mi.
http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/02/arrels.html?m=1
Esta entrada em va agradar molt perquè era la primera vegada que volia donar la meua opinió respecte a un tema que mai m'havia importat molt i ho vaig fer amb coneiximent.
http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/04/tu-saps-com-eres-de-gran-cada-dia-es.html?m=1
En aquesta entrada havía trobat una tranquilitat que poques vegades havía tingut i vaig poder relflectir-ho que era lo que m'interessava.
http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/05/100-esforc.html?m=1
Esta no es la millor però sí la més sincera. Les entrades no sempre son bones i este es el cas. Havía de desfogar-me i escrivint ho vaig fer.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada