diumenge, 8 de maig de 2016

Grau mitjà com a segona opció?

Ja gairebé acabem les classes, amb molts nervis pels últims exàmens que ens vénen aquestes setmanes que vénen, i e de dir que arribar fins aquí no a estat gens fàcil tot i haver repetit, aquest any per mi a estat totalment nou a l'anterior, em a fet pensar que he de treure un bon futur i esforçar-me encara que hagin assignatures com filosofia en què treure un aprovat és gairebé impossible.

Queden aproximadament 4-5 setmanes de classes i en aquestes setmanes estarem plens d'exàmens, d'una banda estic content de la classe que em a tocat amb la qual he compartit rialles, apunts, festes, i moltes altres coses mes, però d'altra banda no vull que el curs acabi i no aconsegueixi passar a segon de batxiller, en aquest cas em reemplantaría treure un grau mitjà en qualsevol altre institut, però no podria estar amb molts amics que em feia treure un somriure cada vegada que entrava per la porta, penso que aquest curs no em a anat tan malament i que em veig amb possibilitats de poder passar a Segon. En les classes de valencià vam acabar fa poc el llibre de lectura al qual em va anar molt just l'aprovat, i ara estem preparant l'examen de coherència al que de moment se m'ha aquesta donant molt bé, però el problema de la por a repetir es tracta de castellà, filosofia i l'anglès sent un tecnòleg bo com jo.

Durant aquestes setmanes espero poder treure el millor de mi al màxim. Si cal no dormir no dormiré, i agafat un afecte a aquesta classe i vull que l'any que ve continuï així, i que si per algun motiu no aconseguís passar ja tinc moltes altres alternatives que fer, però confio en que m'ho tregui .
Desitjo també molta sort als meus companys en aquest últim empenta que ens queda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada