divendres, 6 de maig de 2016

Hi haurà llum al final del túnel?

Estem a poc més d'un mes d'acabar el curs i els meus sentiments són contradictoris, per una part tinc moltíssimes ganes d'acabar aquest curs tan dur, però per altra banda tinc por de com acabarà.

De moment aquesta avaluació hem fet dos exàmens, un sobre literatura i l'altre sobre el llibre de Maria Rosa. Estic contenta perquè el dos els he aprovat, vaig estudiar molt per a l'examen de literatura i açò s'ha vist a la nota, i per al llibre de Maria Rosa vaig fer-me xicotets resums per no oblidar res.
Ara toca centrar-se a l'examen de la coherència, a primera vista no sembla molt difícil, però quan siga l'examen tot el que hem donat es barrejarà i perquè açò no passe hem de practicar molts textos i repassar la teoria amb temps.

Amb aquesta avaluació de moment estic prou contenta, perquè no he suspés cap examen, encara que queda per donar-nos la nota d'un examen de Castellà del que tinc moltíssima por.

Espere acabar més o menys bé el curs, a soles queda un poquet més d'un mes al qual cal donar el millor de nosaltres.
Ja es veu el final del túnel.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada