diumenge, 8 de maig de 2016

Injustícia

Estem ja en les últimes del curs, per tant, el nerviosisme de si vas a aprovar o a suspendre ja està en l'ambient. En esta entrada al blog volia mostrar la meua molèstia cap a moltes de les coses que estan passant últimament, com la diferència o desigualtat amb què es tracta uns alumnes i a altres. Per a començar, el primer examen d'este trimestre de valencià no he pogut fer, i no perquè jo no haja volgut, si no perquè el meu professor Ferran, amb el justificant que no vaig poder assistir a classe per motius de salut que va fer ma mare, no em va voler fer-ho, i jo em pregunte si ell quan té un dia en què no es troba bé directament va al metge. I és que estic fins als nassos, perquè per exemple gent que va faltar a l'examen d'Història la setmana pasada, el professor els va arribar a fer l'examen inclús sense el justificant. I jo em pregunte si realment per a tots el tracte és el mateix.
D'altra banda, de la qual cosa volia parlar és de l'examen del llibre de Maria Rosa, ja que un examen que és de posar la teua opinió personal sobre els fets que ocorren en el llibre practicament, no se el criteri que té el professor per a avaluar si les respostes estan bé o mal. Per tant, jo estic molt en desacord amb la meua nota ja que jo em vaig llegir el llibre sencer, m'ho sabia a la perfecció i les meues respostes'el s eren d'un full per resposta practicament. Caldrà esperar que ens ensenye els exàmens per a veure en les coses que hem fallat. Però bo supose que la vida és així i quan més prompte ens acostumem a estes injustícies millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada