diumenge, 8 de maig de 2016

No tot és el que sembla

Què ràpid es passa el temps! Ja han passat 8 mesos des que va començar el curs, però els 39 dies que queden van a ser molt durs perquè tenim molts examens importants que poden marcar una gran diferència en la nota final de curs, sobretot els examens de castellà i de filosofia, que són les assignatures que més costen aprovar.

La setmana pasada vam fer l'examen del llibre de lectura "Maria Rosa", i he de reconèixer que el llibre no m'ha disgustat massa, es podria dir que fins i tot m'ha agradat. L'examen no va ser molt difícil, les preguntes eren senzilles, no molt rebuscades, no eren com les preguntes que fa la professora de castellà que són extremadament concretes amb la intencio que ens aprenguem el llibre de memòria, eren preguntes normals i la veritat és que vaig eixir molt content perquè pensava que m'havia eixit bé. Una setmana més tard, és a dir aquesta setmana, Ferran ens va dir la nota de l'examen i em va dir que jo havia tret un 0,75 de 2 punts, és a dir estava suspés! Amb sorpresa vaig anar a preguntar-li que perquè havia tret tan mala nota i ell em va dir que era perquè no argumentava les respostes i fins i tot va dubtar si realment m'havia llegit el llibre i la veritat és que estic bastant decepcionat, perquè com es diu en castellà "De donde no hay no se puede sacar" és a dir com vaig a argumentar la pregunta, que volia fer Calau amb els diners?
No és una pregunta per a argumentar, crec que l'única resposta que pot oferir una persona que s'ha llegit el llibre és, per a casar-se. Després d'aquesta petita anècdota podem traure la conclusió que no sempre tot és el que sembla.

En conclusió ha sigut una setmana bastant dura peró no podem guardiabaixar la guàrdia, he d'aconseguir aprovar totes en juny i sé que alguns professors no m'ho posaran gens fàcil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada