diumenge, 8 de maig de 2016

OBJECTIUS

Bé, ja va quedant menys per al final del curs, encara que ara queden tots els examenes i cal estar a tope per a poder passar de curs, la veritat que se m'ha passat el temps volant, aquest curs ha sigut molt dur, molts canvis i m'està costant massa, ja que del col·legi que venia era un altre nivell i es nota. Fa dues setmanes vaig fer l'examen de valencià, i com no per escriure solament el que em preguntaven i no seguir explicant el llibre aleshores em va eixir malament, però encara queda l'examen de coherència, espere aprovar aqueix amb nota i així aprovar valencià.

Aquesta setmana tenim diversos treballs i algun examen, el que més por em dona és la recuperació de filosofia que espere que m'isca bé.
Aquest cap de setmana s'ha basat en estudiar, preparar coses, futbol i per supost avui ha sigut la carrera de motos, el meu ídol Marc Márquez ha caigut però una altra vegada ha demostrat que encara que caigues has de seguir fins al final, alçar-te i intentar algun punt per mínim que siga, tot conta, .d'ell vaig aprendre que no cal rendir-se i que si vols alguna cosa has de lluitar per açò i confiar en tu mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada