diumenge, 8 de maig de 2016

Por al present junt amb el futur

Queda molt poquet per a que finalitze el curs i jo estic atacada en aquest temps, tinc ganes que finalitze el curs això per suposat però per a acabar bé i estar feliç he de treballar per a aconseguir els aprovats que són merescuts pel meu esforç. No tinc temps per a eixir per a hi i estar molt amb els amics, però la meua tia hui m’ha dit que la meua vida d’ara és molt pesada i esgotadora a més d'estressant.

Esta etapa de la meua vida no  moltes coses bones ja que a vegades em vull arrancar-me els cabells l'un darrere de l'altre. Els exàmens m'aclaparen i hi ha vegades que no tinc eixida per a on anar-me’n corrent. El que més por em dona és que si ara vull fugir i no tornar en segon deuria anar amb tractament perquè diuen que és molt difícil, amb aquesta assignatura no tinc por però amb altres estic tremolant.

Deixant l'anterior a un costat, aquesta avaluació estic contenta, no he suspès cap examen i la coherència l’entenc més del que m’esperava, he fet tots el exercicis i no tot però tenia moltes coses bé cosa que m’alegra. Maria Rosa m’ha agradat molt més del que jo m’esperava perquè la meua afició de llegir llibres no va molt amb els de valencià però els de classe són els poquets que em llig en valencià al ser per obligació poques vegades m’agraden però aquest no ha estat mal. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada