dimarts, 24 de maig de 2016

Portafoli D. FALLA-CISNEROS

Si, ja hem acabat els blogs d'aquest curs, es dificil assimilar que ja haja passat tot un curs, escasses setmanes ens separen del final del curs. Personalment aquest any no em mereixo aprovar ni passar de curs. Estic en batxiller i realment no m'he esforçat per a passar a segon de batxiller. Sempre tinc l'opció de posar-me les piles a juny i aprovar les recuperacions extraord
inàries, però se que l'any que ve repetiria ja que no tinc objectius clars ni un futur decidit. Potser que repetint l'any que ve m'ho prenga mes seriosament el batxiller pero bé aquest portafoli es per a parlar sobre les entrades que hem fet durant aquest any i l'evolució que cadascú ha fet.
Al principi feia entrades parlant sobre les classes de valencià, coses que eren rellevants al blog per que hem de parlar i expressar-nos com si fora un diari, m'agradat la forma que es planteja en aquesta assignatura la forma de fer crèixer l'alumne. A l'hora que estem fent aquestos blogs millorem el nostre vocabulari i millorem la nostra ortografia amb les correccions dels error que fem.


  • Primeres sensacions en batxiller. http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2015/10/primeres-sensacions-en-batxiller.html.
    • Aquesta va ser la primera entrada, no sabia com fer açò ja que mai havia fet res semblant a això. He agafat aquesta entrada perque va ser la primera que vaig fer i es notaria l'evolució que he fet.

  • Any nou, nous proposits. http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/01/any-nou-nous-proposits.html. M'hauria agradat posar l'entrada del viatge que vaig fer a Alemanya ací, però he tingunt un problema i s'ha esborrat, per això he triat aquesta entrada que representa els proposits que tots fem i que la majoria no fem.

  • Fí(?). 
    • En aquest últim blog exprese tot el que no he expresat durant tot el curs, per a mi la millor entrada que he fet.
Finalitze aquest portafoli, agraint a totes les persones de la meua classe, al principi no tots en coneixiem pero finalment hem aconseguit ser una pinya i fer mes suau aquest curs, no esperava que aquesta clase m'agradara tant, pero finalment amb els tecnòlegs i els companys del 'Ta, te, ti' hem gaudit molt. Fins i tot agrair a tots els professor que moltes vegades us fem la vida impossible però aguanteu mes que ningú i ens prepareu a tots per al futur. 

Bona sort a tots i totes i que gaudiu de les vacances!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada