diumenge, 22 de maig de 2016

Portafoli de J.Monleón


Quan va escomençar el curs, pensava que aquesta assignatura i anglés, serien les que més m'anaven a costar, per sort no ha sigut així.
 Al principi de curs tot pareixia nou encara que ja tenia experiència d'un any, no s'esperava molt de mi ja que els que hem repetit curs tenim fama de vagues, no vaig entendre el propòsit del blog fins que Ferran va valorar més les entrades en què parlava de mi o de les meues experiències, i no del que havíem fet en classe. Vaig entendre que era una espècie de diari personal i no un resum del que havíem donat en classe. Gràcies a això, vaig aconseguir aprovar la 2a avaluació i motivar-me més per a traure bona nota en el curs, i és que a vegades només necessites deixar de pensar que una assignatura és impossible per a lluitar per aprovar-la. 
Estic content amb l'assignatura i a pesar que he tingut alts i baixos amb Ferran, pense que enguany m'he esforçat per a aprovar.

 Ara deixaré una selecció de les 3 millors entrades d'enguany.
  
http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/01/visita-la-upv.html 
La primera és la visita a la upv, en ella vaig aprendre que no sols val aprovar i traure bones notes, has de ser el millor i ser molt competent i això em va motivar de cara al curs. 

Visita a la UPV

Aquesta passada setmana la meua classe de tecnologia vam anar a la Universitat Politècnica de València. Encara que jo ja havia anat abans, esta vegada vaig anar a veure una carrera diferent, Enginyeria Aereospacial.
A pesar que no és el que vull estudiar, cada vegada que vaig allí m'adone compte que la competència és enorme. Molts dels que estan allí escoltant de que va la carrera aspiren a notes altíssimes ja que la nota de tall és 12.671. És per això que l'anar allí et deixa amb una perspectiva diferent, adonant-te que cal esforçar-se molt per a OPTAR a estudiar una carrera, per no dir traure-te-la, ja que el món laboral és més competitiu encara. 
En conclusió, recomane esta visita a qualsevol persona, ja tinga intenció o no d'estudiar una carrera, perquè se n'adonen de la competència que hi ha fora i que cal optar sempre al màxim.

 http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/03/fi-del-foc.html
Una altra entrada que em va agradar prou és la del Fi del foc, en ella expresse la meua critica la gent i també conte la meua experiència en falles, una festa que sens dubte et fa viure grans experiències.

FI DEL FOC!

Les falles arriben a la fi, després de 20 dies de pólvora i llums València ja recull les carpes i neteja els carrers de les restes de monuments fallers.
  La gent que s'haja mogut pel centre de València entendrà el meu descontent amb la majoria. Com és normal, els carrers s'omplin i tant en les "mascletàs" com en la "nit del foc" o només el veure les llums del carrer Cuba o els monuments fallers, les persones que assistim ens veiem prou aclaparades per la quantitat de gent que es mou sense respecte. Ho fan espentant, sense mirar, i el més trist és que açò ho faça majoritàriament gent major que se suposa hauria de donar exemple i es deixen l'educació en sa casa.
A pesar d'açò, personalment he disfrutat molt d'aquestes falles, tant les festes com les bandes de música que li donen eixe to faller i divertit a tot. Ara toca tornar a la normalitat i començar aquest trimestre, que és l'ultim, amb totes les ganes del món.

http://portafoli21a1516.blogspot.com.es/2016/04/pasques-en-madrid.html

 La tercera i última és la meua favorita, els pasqües a Madrid, aquell viege va ser impressionant i sens dubte em vaig enamorar d'eixa ciutat a què espere poder anar en un futur a viure.

Pasqües en Madrid 


Pareix mentida però ja ha arribat el tercer trimestre, hem passat per unes llargues pasqües que se suposa ens han carregat les piles per a continuar i acabar el curs, ja que com vaig dir, és la part més dura.


Aquestes pasqües han sigut de les millors, normalment no acostumo a viatjar en esta època de l'any però vaig tindre la sort de poder anar-me'n a Madrid 3 dies i veure la capital. Una de les coses que més em va sorprendre és el relleu de Madrid, al contrari que València, no és una ciutat plana i tot són costes i baixades, la qual cosa fa que la visita siga més cansada. Vaig visitar practicament la ciutat en eixos 3 dies, (plaça del Sól, cibeles, porta d'Alcalá...) . Sens dubte és una ciutat preciosa i no m'importaria viure allí 6 mesos.

Ara ja toca la rutina i intentar no morir aprovant el curs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada